ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ
Πώς θα δημιουργήσω έναν λογαριασμό;
Σε ευδιάκριτα σημεία στον ιστότοπό μας υπάρχει το κουμπί «Εγγραφή» (Sign Up), ή «Δημιουργία Λογαριασμού» (My Account).
Συμπληρώστε ένα έγκυρο και ενεργό email λογαριασμό και τον κωδικό πρόσβασης που επιθυμείτε στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Έτσι ολοκληρώνεται η διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού.
Σε τι χρησιμεύει η δημιουργία λογαριασμού;
Η δημιουργία λογαριασμού είναι δωρεάν και μας βοηθάει ώστε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα. Κάνοντας σύνδεση στον λογαριασμό σας μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών που έχετε πραγματοποιήσει στο eshop μας και να ελέγχετε το ηλεκτρονικό σας καλάθι από οποιαδήποτε συσκευή. Ταυτόχρονα με τη δημιουργία λογαριασμού ενεργοποιείται και η χρήση της Wishlist. Εφόσον το επιθυμείτε μπορείτε επίσης να λαμβάνετε το newsletter μας, για ενημέρωση σχετικά με νέα προϊόντα, προσφορές και πολλά άλλα. Τέλος μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, email και κωδικό πρόσβασης (password).
Τι γίνεται αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης (password);
Αν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης (password) του λογαριασμού σας, είναι προτιμότερο να μην κάνετε νέα εγγραφή, αλλά να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο ανάκτησης λογαριασμού και δημιουργίας νέου password.
Αρχικά εισάγετε το email που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας, και ακολουθήστε τα βήματα αλλαγής password.
Στη συνέχεια θα λάβετε στο email σας ένα προσωρινό password. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας με το προσωρινό password και μετά αλλάξτε το με κάποιο της επιλογής σας.
Η ανάκτηση password είναι μια απλή διαδικασία, εφόσον θυμάστε το email που είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή σας. Η πρόσβαση στον προσωπικό σας λογαριασμό είναι σημαντική για τον έλεγχο τον προηγούμενων συναλλαγών σας, αλλά και για μελλοντικές υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρουμε στα υπάρχοντα μέλη μας.
ΠΛΗΡΩΜΗ & ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;
1. Αντικαταβολή
Πληρώνετε την παραγγελία σας με μετρητά ή κάρτα κατά την παράδοση της, στο χώρο σας. Η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη σε περιόδους προσφορών και εκπτώσεων.
2. Τραπεζική κατάθεση
Η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού (τραπεζική μεταφορά/ έμβασμα) σε συνεργαζόμενη τράπεζα:
Τράπεζα Πειραιώς:
IBAN : GR57 0172 1610 0051 6109 5650 807
Μ&Π Τασουνίδου Ο.Ε
Στείλτε μας το αντίγραφο του αποδεικτικού κατάθεσης στο email meilleuressoeurs@gmail.com σημειώνοντας το ID της παραγγελίας σας για να ξεκινήσει η διαδικασία προετοιμασίας και αποστολής της. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας.
3. Πληρωμή με PAYPAL
Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Το PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο φορέα για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό στο paypal για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Αρκεί η χρεωστική σας κάρτα.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 2 έως 5 εργάσιμων ημερών μέσω της acs courier.
Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής (μεταφορικά) για αποστολές εντός Ελλάδας είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 89€ .Για παραγγελίες μικρότερες των 89€ τα έξοδα αποστολής (μεταφορικά) είναι 5€ Όλες οι αποστολές γίνονται μέσω της ACS courier.
Μπορώ να επιστρέψω/αλλάξω κάποιο προϊόν;
Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας στο email meilleuressoeurs@gmail.com ή τηλεφωνικά στο 2641302992. Δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές που φτάνουν στο κατάστημα μας χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους άριστη κατάσταση, με τα καρτελάκια και την συσκευασία τους, να μην φέρουν σημάδια χρήσης και να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς. Όλες οι επιστροφές γίνονται αποκλειστικά με την acs courier και αποστέλλονται στην έδρα μας: Κύπρου 24, Αγρίνιο 30131.
Μόλις η επιστροφή σας παραληφθεί από την εταιρεία μας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να προχωρήσουμε στην αποστολή των νέων προϊόντων.
Οι επιστροφές/αλλαγές που αφορούν σε λάθος της εταιρείας μας γίνονται αποκλειστικά με δική μας χρέωση (καλύπτουμε τα έξοδα επιστροφής).
Οι επιστροφές/αλλαγές που γίνονται για οποιονδήποτε άλλο λόγο, επιβαρύνουν τον πελάτη με κόστος 5 ευρώ.
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους χρήσης της σελίδας μας.
Γίνεται επιστροφή χρημάτων;
Αν δεν μείνατε ευχαριστημένοι από την αγορά σας, σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας. Ισχύουν όλοι οι παραπάνω όροι επιστροφών. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εμάς, μειωμένη κατά το ποσό που αντιστοιχεί στα έξοδα αποστολής και επιστροφής καθώς και στα τραπεζικά έξοδα αν υπάρχουν. Τα έξοδα αυτά στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων βαρύνουν τον πελάτη. Επιστροφές χρημάτων ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ σε προϊόντα με έκπτωση 50% και άνω.
Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 2 ωρών από την τοποθέτησή της.
Δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου. Γιατί;
Εάν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας αμέσως μετά την υποβολή της, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα email σας (spam).
